ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑ

1. Πως μπορώ να ασφαλίσω το σπίτι μου στην ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική;

Τα πρωτοποριακά προγράμματα MyHome Plan ασφάλισης κατοικίας αποτελούν την ιδανική λύση για την προστασία του πιο σημαντικού περιουσιακού σας στοιχείου. Αποτελεί ένα ευέλικτο και ολοκληρωμένο πρόγραμμα, που προσφέρετε σε εξαιρετικά ελκυστικές τιμές και μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις κάθε ασφαλισμένου.

2. Ποια είναι τα απαραίτητα δικαιολογητικά/έγγραφα για να ασφαλίσω το σπίτι μου;

Η αίτηση ασφάλισης (σε σπάνιες περιπτώσεις ειδικών κατασκευών μπορεί να χρειαστεί η προσκόμιση κάποιων συμπληρωματικών εγγράφων κατόπιν συνεννοήσεως με την εταιρία).

3. Ποιες κατοικίες μπορούν να ασφαλιστούν ;

Μονιμη Κατοικια

Μόνιμη θεωρείται η κατοικία που έχει δηλωθεί στις αρμόδιες αρχές ως μόνιμη κατοικία, δεν μένει ακατοίκητη για περισσότερες από 40 συνεχόμενες μέρες και δεν χρησιμοποιείται μόνο για μικρά χρονικά διαστήματα.

Εξοχικη Κατοικια

Εξοχική κατοικία θεωρείται η κατοικία που χρησιμοποιείται μόνο για μικρά χρονικά διαστήματα για αναψυχή και μπορεί να ασφαλιστεί μόνο εφόσον ασφαλίζεται και η μόνιμη κατοικία και με τις ίδιες προϋποθέσεις που ισχύουν για τη μόνιμη κατοικία.

4. Πως μπορώ να ασφαλίσω το σπίτι μου για τον κίνδυνο Σεισμού;

Απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορείτε να επιλέξετε την κάλυψη σεισμού είναι η οικοδομή να είναι αντισεισμικής κατασκευής μετά το 1955, να μην έχει υποστεί στο παρελθόν ζημιά από σεισμό, ενώ σε περίπτωση που έχει υποστεί οποιαδήποτε ζημιά να έχει επιδιορθωθεί σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διατάξεις της πολεοδομίας.

5. Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ζημιάς στο σπίτι μου;

Σε ενδεχόμενο επελεύσεως ενός καλυπτομένου κινδύνου θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε τηλεφωνώντας άμεσα στο 210 3227 932 στο τμήμα εξυπηρέτησης ζημιών, ώστε να κινηθούν άμεσα οι απαραίτητες διαδικασίες για την ταχύτερη εξυπηρέτηση σας.

Σε περίπτωση κλοπής θα πρέπει να ενημερώσετε άμεσα και την αρμόδια Αστυνομική Αρχή.

6. Τι πρέπει να κάνω για να ανανεώσω το ασφαλιστήριο συμβόλαιο κατοικίας μου;

Το ασφαλιστήριο ανανεώνεται αυτόματα εφόσον δεν έχουμε δεχτεί διαφορετική εντολή από εσάς ή δεν έχετε κάποιο ανεξόφλητο ποσό ασφαλίστρων.

7. Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω τα ασφάλιστρα μου;

  • Με κατάθεση στους κάτωθι τραπεζικούς λογαρισμούς
    Τραπεζα Αριθμος Λογαριασμου IBAN
    ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ 146-470272-76 GR2501101460000014647027276
    ΑLPHA BANK 120-002002009332 GR6401401200120002002009332
    EUROBANK 0026-0025480200456041 GR8902600250000480200456041
    ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 5017010939362 GR8601720170005017010939362
  • Μέσω Web Banking στους προαναφερόμενους τραπεζικούς λογαρισμούς.

*Απαραίτητη προϋπόθεση για κατάθεση μέσω τραπεζικού λογαριασμού είναι η συμπλήρωση στο καταθετήριο του αριθμού ασφαλιστηρίου συμβολαίου που εξοφλείτε, το όνομα σας, το τηλέφωνο επικοινωνίας σας.

  • Mέσω πιστωτικής κάρτας (VISA, MASTERCARD, American Express, Diners Club) στο www.vivapayments.com (παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εισπράξεων της Εταιρείας μας για οδηγίες χρήσης της υπηρεσίας).
  • Με μετρητά στα κεντρικά γραφεία της ΟΡΙΖΩΝ Α.Ε.Γ.Α, Λεωφόρος Βασιλίσσης Αμαλίας 26α (1ος όροφος).
  • Στα ΕΛΤΑ χρησιμοποιώντας το έντυπο της ταχυπληρωμής.
  • Μέσω του συστήματος πληρωμών της ΔΙΑΣ ακολουθώντας τις οδηγίες που αναφέρονται στο έντυπο της ταχυπληρωμής.
  • Σε εξουσιοδοτημένο συνεργάτη μας.

Σύμφωνα με το Νόμο 4261/2014, για την έκδοση και αποστολή του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας είναι υποχρεωτική η πλήρης εξόφληση του.